Retur & Reklamationer

ÅNGERRÄTT – RETURER

Du som konsument (gäller ej företag) har rätt till ångerrätt inom 14 dagar från det att du har mottagit varan. För att detta ska gälla så ska varan vara i oskadat skick, oanvänd och i originalförpackning. Klistra eller tejpa inget på originalförpackningen. Du får självklart försiktigt prova varan (gäller ej batterier, reservdelar och minneskort). Om produkten är plomberad inkluderas den ej av ångerrätten vid bruten plombering.

REKLAMATION

Har du fått en trasig eller fellevererad vara så kontakta oss på info@mobilpart.se så skickar vi dig en fraktsedel.

BYTEN

Gör en ny beställning på nordicbox.se på produkten du önskar. Returnera produkten du vill byta till oss. När vi har mottagit din retur så makulerar vi din order och du får pengarna tillbaka/makulerar din faktura.

ÅTERBETALNING

Väljer du att få pengarna tillbaka för din retur/reklamation, så överförs dem till det konto som du betalade med vid beställning. Har du valt att betala med faktura ber vi dig logga in på Klarna.com/se och förlänga förfallodatumet för att ge oss tid att hantera returen/reklamationen.

Skriv ut denna sida och bifoga retursändningen till följande adress:

Svensk Mobilteknik AB
Hästhagsvägen 1
252 30 Helsingborg

 

Produkter

Information